پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151281
راه اندازي ۵۰ هزار واحد صنعتي و توليدي اقتصاد مقاومتي در کشور
تاریخ انتشار : 1394/02/10 08:08:27
نمایش : 1716
سردار نقدي از راه اندازي ۵۰ هزار واحد صنعتي و توليدي اقتصاد مقاومتي در عرصه هاي توليد قارچ، ورمي کمپوست و ... در دو سال اخير و ادامه اين روند در سال جاري خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار محمدرضا نقدي، در سفر به چهارمحال و بختياري با توليد کنندگان و صاحبان سرمايه شرکت شهرک هاي صنعتي استان در شهرکرد ديدار و از نزديک با مشکلات واحدهاي صنعتي اين خطه از کشور اسلامي آشنا شد.

سردار نقدي نيز در اين ديدار صميمي، با اشاره به وضعيت کنوني اقتصادي کشور، به آمار ارائه شده از سوي شرکت شهرک هاي صنعتي استناد کرد و مشکلات اعتباري ۳۴۳ واحد صنعتي و نداشتن بازار محصولات توليدي ۸۹۸ واحد ديگر را يادآور شد و از طرح هاي حمايتي براي صنايع خبر داد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور،با اشاره به مسئله نقدينگي و مشکلات کمبود مواد اوليه براي صنابع، افزود: در حال حاضر همه نقدينگي در دست دولت و بانکها نيست و بايد براي توليد و بالابردن رتبه اقتصادي کشور، به هم کمک کنيم و همدل باشيم.

وي افزود: بايد مشکلات اقتصادي در واحدهاي توليدي خودمان حل شود و مشکلات نقدينگي حل شدني است، در اين بين همدلي و تفکر بسيجي مي تواند مشکلات را حل کند، همانطور که در زمان جنگ ما را پيروز کرد.

وي، از راه اندازي ۵۰ هزار واحد صنعتي و توليدي اقتصاد مقاومتي در عرصه هاي توليد قارچ، ورمي کمپوست و ... در دو سال اخير و ادامه اين روند در سال جاري خبر داد.

سردار نقدي، ۴ محور اصلي حمايت از صنايع را برشمرد و گفت: گسترش صنايع کوچک تبديلي با اولويت مواد غذايي، راه اندازي صنايع راکد، راه اندازي کلينيک صنعتي به منظور افزايش بهره وري و توليد مواد اوليه به دست خود صنعتگران از مهم ترين محورهاي کمک به پيشبرد اقتصادي کشور مي باشد.

رئيس سازمان بسيج مستضفين کشور در اين ديدار، بسيج را واسطه اي بين صنعت و مسئولين کشور براي حل مشکلات دانست.

در اين ديدار، جمعي از توليد کنندگان به بيان مشکلات اقتصادي کارگاه هاي صنعتي پرداختند و کمبود نقدينگي، سرمايه در گردش، همکاري نکردن برخي دستگاه هاي اجرايي و بانکها، ماليات و تأمين اجتماعي، حضور دلالان در صنعت، را از مشکلات موجود مطرح کردند که باعث بالا رفتن سود در تجارت و کاهش سود در توليد و عقب ماندگي صنايع شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html